28 marca 2017

Korekta

korekta i redagowanie tekstów

Skoro tu trafiłeś, to znaczy, że chcesz zadbać o swoje teksty i zdobywać więcej klientów

Masz dużą wiedzę, chcesz przekazać ważne informacje. Piszesz ciekawie, porywająco. Ale niestety pojawił się w Twoim tekście błąd. Może on rozczarować lub zdenerwować czytelnika, a nawet go rozjuszyć. 

Nie muszę Cię przekonywać, jak ważna jest poprawność językowa Twoich tekstów. Wiesz bardzo dobrze, że nie możesz sobie pozwolić na błędy. 

Tylko bezbłędnie napisane oferty, sprawozdania czy raporty zapewniają lepszą sprzedaż. Tylko wtedy, gdy Twoje teksty będą poprawne, ludzie pomyślą o Tobie: Profesjonalista! Fachowiec! Poprawność językowa wpływa na wizerunek Twój i Twojej firmy.

Na pewno wiesz, że Word nie poprawi perfekcyjnie tego, co napisałeś. Nie licz też na żadne inne narzędzia. Tylko oczy doświadczonego korektora wyłapią wszystkie literówki, błędne sformułowania i źle postawione przecinki. Aby Twoje teksty były poprawne, niezbędna jest ludzka inteligencja.

Dodamy blasku Twoim tekstom:

  •  poprawimy literówki,
  • ogarniemy przecinki,
  • dopieścimy styl,
  • usuniemy zbędne słowa. 

email do biura korektyWyślij nam swoje teksty na adres: studio@editorial.pl
Pracujemy między 9.00 a 17.00. 
Za zwyczaj odpowiedź otrzymasz w ciągu 3 godzin. Często dużo szybciej.

 

korekta tekstów
 
Nie zapomnij dołączyć do naszego DARMOWEGO smakowitego kursu interpunkcji, dzięki któremu nauczysz się pisać i zdobędziesz więcej klientów.

cennik

Poniżej prezentujemy orientacyjny cennik naszych usług. Ostateczną cenę zawsze ustalamy z klientem indywidualnie po zapoznaniu się z dokumentami oraz po określeniu zakresu wykonywanych prac i terminu oddania gotowych materiałów.

7 zł za redakcję tekstu

redakcja (pierwsze czytanie)

5 zł za korektę tekstu

korekta (drugie czytanie)

0 zł za wycenę korekty

wycena, próbna korekta

Podane ceny dotyczą jednej strony normatywnej i są cenami netto. Należy doliczyć 23% podatku VAT.

Przyjęta strona normatywna to 1800 znaków ze spacjami.

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 kodeksu cywilnego.

redakcja czy korekta

Redakcja jest pierwszym etapem pracy nad stworzoną publikacją. Dlatego otrzymane od klientów teksty zawsze redagujemy, czyli poprawiamy wszystkie znalezione błędy.

Korekta jest kolejnym etapem opracowania tekstu. Polecamy ją, gdy w redagowanym tekście było dużo błędów, a szczególnie wtedy, gdy tekst był po zredagowaniu składany i ma trafić do szerszego grona odbiorców.

korekta tekstów finansowych

Specjalizujemy się w korekcie tekstów finansowych i prawnych. Od samego początku istnienia firmy opracowywaliśmy językowo dokumenty związane z tymi branżami, dzięki czemu zdobyliśmy bogate doświadczenie w tym zakresie.

Nasze usługi kierujemy głównie do:

  • banków,
  • towarzystw ubezpieczeniowych,
  • towarzystw funduszy inwestycyjnych,
  • domów maklerskich.

Pracując nad tekstem, doskonale rozumiemy, że liczy się nie tylko poprawność językowa tekstu, ale także skutki prawne naniesionych zmian. Tę umiejętność posiadamy w stopniu przewyższającym ofertę większości innych korektorów. Dzięki temu nasi klienci mogą być pewni, że wraz z poprawieniem błędów nie zmienimy sensu tekstu.

korekta tekstów dla biznesu

Opracowanie językowe tekstów biznesowych wymaga posiadania dogłębnej wiedzy z różnych sektorów gospodarki. Specjaliści w naszym zespole od lat zajmują się tekstami ekonomicznymi, prawnymi, reklamowymi, technicznymi, co przekłada się na najwyższą jakość ich opracowania.

Agencje reklamowe zachęcamy do współpracy w zakresie korekty i redagowania materiałów promocyjnych i reklamowych, katalogów, folderów, artykułów sponsorowanych.

Wydawnictwom proponujemy redagowanie książek, podręczników, folderów, informatorów, wydawnictw prasowych, wydawnictw specjalistycznych, encyklopedii, leksykonów, poradników oraz innych publikacji.