28 marca 2017

Copywriting

copywriting

Skoro tu trafiłeś, to znaczy, że potrzebujesz tekstów, które zamienią czytelników w lojalnych klientów.

Szukasz właściwych słów, aby opowiedzieć swoją historię? W internecie masz zaledwie 5 sekund, by zatrzymać rozbiegane oko internauty.

Czy zdążysz znaleźć te właściwe?

Jeśli zgubisz się w labiryncie słów, nie przykujesz uwagi czytelnika. Ale z właściwymi słowami to zupełnie inna historia. I o to właśnie chodzi.

Napiszemy teksty, które uwiodą w mgnieniu oka i zamienią czytelnika w lojalnego klienta. 

Zadajemy wiele pytań, aby oczarować Twoich idealnych klientów i pomóc Ci w rozwoju Twojej firmy.

Nienawidzimy bełkotu i odmawiamy pisania fraz, takich jak wiodący na rynku, najlepszy w swojej klasie, najnowocześniejszy, pionierski – piszemy proste, skuteczne treści, dzięki którym szybko zdobędziesz klientów.

Potrzebujesz tekstu na stronę internetową, e-mailingu reklamowego, sloganu, nazwy, artykułu sponsorowanego?

Nasi copywriterzy czekają na Twoje zlecenie!

email do biura korektyWyślij nam swoje teksty na adres: studio@editorial.pl.
Pracujemy od 9.00 do 17.00.  Zazwyczaj otrzymasz odpowiedź w ciągu 3 godzin, ale często o wiele szybciej.

copywriting
 
Nie zapomnij dołączyć do naszego DARMOWEGO smakowitego kursu interpunkcji, dzięki któremu nauczysz się pisać i zdobędziesz więcej klientów.
 
Copywriting - pisanie tekstów, które uwiodą czytelników i zamienią ich w lojalnych klientów

Jak napisać skuteczny tekst.

W słowie i w przekazie tkwi sedno marketingu Twojej firmy. Zadbaj więc o to, by ten tekst stworzyli fachowcy. Oferujemy usługę copywritingu, czyli piszemy teksty o zastosowaniu promocyjnym.

Jak pisać teksty perswazyjne

Potrzebujesz tekstu na stronę internetową, e-mailingu reklamowego, sloganu, nazwy, artykułu sponsorowanego? Nasi copywriterzy czekają na Twoje zlecenie!

Jak napisać dobry tekst

Wystarczy, że opiszesz w punktach:

  • czego ma dotyczyć tekst
  • gdzie chcesz go wykorzystać
  • jaki efekt dzięki niemu chcesz osiągnąć
  • jaki stan w umysłach odbiorców ma wywołać

…a stworzymy tekst, któremu Twoi potencjalni klienci nie będą w stanie się oprzeć! Nawet jeśli w tej chwili nie potrafisz udzielić odpowiedzi na którekolwiek z tych pytań - nic nie szkodzi. Skontaktuj się z nami, doradzimy Ci, jak najskuteczniej „ubrać to w słowa”.

COPYWRITING CZY REDAKCJA

Pod pojęciem redakcji należy rozumieć opracowywanie istniejącego już tekstu pod kątem zgodności z zasadami języka polskiego, czyli naniesienie zmian w zakresie ortografii, gramatyki, interpunkcji, poprawienie błędów stylistycznych, leksykalnych. Do redagowania włącza się także zaznaczenie usterek kompozycyjnych i edytorskich.

Natomiast copywriting jest to pisanie tekstu od nowa lub na podstawie załączonego materiału wyjściowego. Polega na tworzeniu skutecznych tekstów, które zaprezentują produkt lub usługę w taki sposób, że będą one atrakcyjne i zachęcą potencjalnego klienta do zakupu. Ważną cechą tekstów tworzonych przez copywritera jest ich sugestywność i perswazja. Jest to stworzenie takiej treści, która będzie zrozumiała dla odbiorcy i zgodna z intencjami autora.